O nákupu, dopravě, platbě a záruce
DOPRAVA: DOPRAVA ZDARMA PŘES ČESKOU POŠTU – DODÁNÍ ZBOŽÍ 1-4 TÝDNY. DOPLŇKOVÉ PRODUKTY, MOHOU PŘIJÍT ZVLÁŠŤ
PLATBA: PLATBA PŘEVODEM, PLATBA PŘES PLATEBNÍ BRÁNU STRIPE ( PLATEBNÍ KARTA )
Nový výrobek mi nevyhovuje
- Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení od kupní . Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
- Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží pošlete na adresu která vám bude zaslána v emailu
Výrobek mi přišel poškozený
Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Informujte o problému dopravce
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Výrobek přestal fungovat ve 14 dnech od nákupu
Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.
Výrobek přestal fungovat více než 14 dní od nákupu
Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.
Zásilka mi přišla nekompletní
Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.
Informujte nás o problému
Můžete nám napsat: info@nozkyvteple.eu
Doručili jste mi jiný výrobek
Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme.